Sindirerek okuyunuz, sonra da unutunuz. Kalp – akciğer rahatsızlığı olanlar, kuyruk acısı, baş – kıç ağrısı olanlara tavsiye edilmez. Okuduktan sonra beklenmedik bir şeyle karşılaşırsanız, kan nakli gerekebilir.

Bir özgür ifadeye göre derhal damarlarımdan kirli Türk kanının boşaltılması gerekiyormuş.

“Duramam” diyor bazıları artık bu ülkede. İfade özgürlüğü yokmuş, yani ziyadesiyle! Zaten İngiltere’de de Fransa’da da herkes damarlarındaki kirli kanlarından şikayetçiymiş. O bakımdan oralarda böyle suçlar da yokmuş. “Yani olacak iş değil”, diyor bazıları. Hem de tam da Ermeni diaspora’sına Türkiye’deki iyi insanları anlatmak için kaleme alınmış bir makaleden dolayı. İşte tesadüfe bakın ki tam da o makalede geçiyormuş kirli Türk kanı. Bu gerçekten, ama bu kadar mühüm mi ? Önemli olan ekonomideki istikrar değl miydi ?

Şimdi 2006 yılında nobel edebiyat ödülünü aldık. Ermenistan da haklı olarak sınırımızı açmamız için bastırıyor. Arkadaşlar bakınız hem o bölgenin kalkınması da var!

Yahu müslüman değil miyiz biz ? Hacc-ı Ekber’den hacılarımız daha yeni gelmedi mi ? Şeytan taşlıyalım arkadaşlar.

***Dikkat dikkat! Bundan sonrası kimisine göre ifade özgürlüğü*ne girmez.
Temiz Ermeni kanı kaldırımları suluyor, olacak iş değil. Vaktiyle İstanbul’da bir bomba patlamıştı bir sinagog’a yakın. O zaman da temiz Yahudi kanıyla sulanmıştı heryer.

Arkadaşlar bu ifadeyi okuyun ve unutun! Böyle laf olur mu ? Bunu hangi batı ülkesinde söyleyebilirsiniz ?

Asala kirli türk kanı’nı akıtırken, başı öne eğik gezen Ermeniler varmış! Hem de Türkiye’de. Yazık vah vah! Şimdi temiz Ermeni kanı akınca herkes Ermeni oldu birden. Azerbaycan’ın dörtte biri işgal altında, 1.5 (bir buçuk) milyon mülteci var. Türkiye – Gürcistan – Azerbaycan arasında demiryolu kurulması için anlaşmalar tamamlandı.

Temiz Emeni kanı kaldırımları suluyor. Bazıları hala kuru milliyetçilik naraları atıyor. Nobel aldığımızı unutuyor. Önceden Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti diye bir yer vardı. Oraya artık kıbrıs sorunu diyoruz. Türkiye silkinip kendisine gelemiyor. Televizyon ekranlarında bu cümleler tekrarlanıyor. Sorunlarımızı gelecek nesillere bırakıyormuşuz. Nedir bunlar ? Ermeni sorunu mesela. Mesela Kürt sorunu oldu güneydoğumuz’un adı. mesela canım. Bazıları kabul etsek n’olur diyerek yaklaşıyor olaylara. Yani bazı şeyler doğru olsa da olmasa da, bir düşünelim ama di mi ? Yani ne önemi var gerçeklerin ? Mesela Ermeni tehcirinden önce 500.000 (beş yüz bin) Kirli Türk kanı akmışsa n’olmuş ? Sen asıl kaç temiz Ermeni kanı akmış onu hesaplamalısın. Bir dakika, Bir dakika, böyle mi değil mi ? Ben mi karıştırıyorum ? Sorunlan soru şu değil mi ? Gerçekten 1.5 (bir buçuk) milyon Ermeni öldü mü ? Sonraki soru da öldü mü, öldürüldü mü ? Hiç soran, hesaplayan duydunuz mu kaç “kirli kanlı” Türk ölmüş ? Yoksa bunlar öldürülmüş mü ? Aman ne komik şey! Mesela dedik ya bir kere, kaç kirli Türk kanı akıtmış Asala ? Bilen var mı ? Sakın ha sakın akan temiz kanları saymayı unutmayın.

Gidiniz kanınızı değiştiriniz.

Bir soysuz Ermeni ölmüş, öldürüldü deniliyor! Belki Cia kongredeki karar için altyapı olsun diye yaptı, yaptırdı ? Belki Kerkük’teki gözlerimizden rahatsız oldular. Bu zat-ı muhterem, Ermeni yetimhanelerinde büyütülmüş, bir nefer. Belki kanı Türk’tü ama o da bilmiyordu.

Sinagog patlamasından sonra bölgeye İsrail’den ekipler gelmişti. Bilmem hatırlayanınız var mı ? Temizlik ekipleri soylu Yahudi kanını temizlemekle görevliydiler. Ölmekte olan bir yahudiye sizler kan bile veremezsiniz. Bunları biliyor muydunuz ? İşte bu yüzden, gidiniz kanınızı değiştiriniz.

Sabah akşam faşist faşist diye beynimizi öpen denyolar da var. İyi bak salak oğlum.

*
Ben Apo dahil Saddam dahil kimsenin idamına, böylece infazına karşıyım. Paşa paşa hapis yatsaydı keşke bu dank dink dunk. Adam öldürerek onlara benzeriz. Onlar gibi soysuzlaşmamak lazım.

Aşağılık bir şekilde ırkçılığa maruz bırakılarak, ezilerek, en temel haklarımızdan vazgeçirilerek, özüne sahip çıkmanın aşağılanmak olmasıyla karşı karşıyayız. Milliyetçiliğin çağdışı, moda dışı, trend dışı olduğu bu ortamda, yalanlara gerçek, gerçeklere yalan diyerek. Böylece köpekleşerek, böylece ermenileşerek yaşamak diyorsan, bu yürek çat diye çatlasın ulan!

Hepiniz Ermeni olmayın, birazınız da yahudi olun, kürt olun, süryani olun! Beni üzmeyin.

Reklamlar